Kwaliteit

Trots op herbeoordeling KMI

Op woensdag 7 juni en vrijdag 23 juni hebben auditoren van het KMI veel mensen uit onze organisatie gesproken om een beeld te krijgen of we voldoen aan de gestelde normen uit het normenkader. De conclusie is dat ze géén afwijkingen hebben geconstateerd in onze processen en we dus ook geen bevindingen hebben gekregen!

Dit is uniek voor een herbeoordeling van het KMI en hier mogen we met elkaar heel trots op zijn! Deze prachtige terugkoppeling is een groot compliment naar iedereen die een directe bijdrage heeft geleverd aan de auditdagen, en het is ook een compliment voor iedereen binnen de organisatie! Het lukt ons om in de (soms) lastige tijden te blijven doen waar we voor staan: Veiligheid creëren voor de meest kwetsbare kinderen!

Leren als organisatie

In de praktijk worden er regelmatig verslagen, rapportages en onderzoeksresultaten gedeeld welke interessant zijn om van te leren. De vele raakvlakken van de onderzoeken hebben ertoe geleid dat we structureel deze informatie gaan verbinden, zodat er een goede analyse en suggesties voor verbeteringen gemaakt kunnen worden.

Continu cliënttevredenheidsonderzoek

Vanaf oktober 2023 kunnen ouders en jeugdigen 12+ een mail of een app ontvangen met de uitnodiging om deel te nemen aan een cliënt tevredenheidsonderzoek van JbOV. Het gaat om een korte vragenlijst over hoe de samenwerking wordt ervaren.
Deze vragenlijst wordt (automatisch) verstuurd, op basis van de gegevens in het cliëntregistratiesysteem WIJZ. In het eerste jaar van een maatregel ontvangt een cliënt na een half jaar de eerste uitnodiging en vervolgens bij de verlenging/beëindiging van een maatregel.

Trots op herbeoordeling KMI

Leren als organisatie